Oranjegekte

Het spreekt voor zich dat elk bedrijf wil incashen op de huidige gekte rondom het Europees Kampioenschap voetbal. Sommige bedrijven denken echter dat hun klanten wel héél erg dom zijn, zoals kantoorartikelenpostoderbedrijf (is dat een bestaand woord?) Overtoom.

Hierboven een (uiteraard knaloranje) brief met een toeter (leuk om uw buren of schoonmoeder mee te laten schrikken) die ik kreeg met daarbij een FANTASTISCHE ACTIE: je krijgt namelijk 10 procent korting op het gehele assortiment als je jouw GEHEEL PERSOONLIJKE EXCLUSIEVE ACTIECODE invult op hun website. En wat denkt u dat mijn geheel persoonlijke exclusieve actiecode is?

Juist. ‘8EKFAN’, oftwel ‘2008 Europees Kampioenschap Fan’. Denken ze echt dat hun klanten zo achterlijk zijn dat ze niet doorhebben dat die code niet echt persoonlijk is maar gewoon op elke brief staat?

Of wellicht ben ik nou juist… Wacht, ik moet nu stoppen. Ik voel opeens een geweldige drang om een papierversnipperaar te kopen. 10% korting!

Add a comment